söndag 8 november 2009

Farsdag!

Så i dag är det farsdag. Har du firat din pappa idag?
Det har faktiskt inte jag, då jag inte har någon kontakt med honom. Men jag har sagt grattis till min bonuspappa iaf. Han har funnits med i mitt liv i 16 år, vilket innebär mer än hälften av mitt liv :)
Så jag vill passa på att gratta honom en gång till, här i bloggen!

Grattis på farsdag, jag älskar dig <3


Här hemma har vi ju också en pappa. Dock känner jag mig en aning besviken på honom, då vi fixade frukost på sängen och Greta ritade en teckning. Men allt står orört och klockan är nu tre. Han ligger fortfarande och sover, och kunde inte ens anstränga sig lite för att åtminstone smaka när vi alla kommer in med brickan med frukost tända ljus och kärlek.

Hoppas alla ni pappor därute har en bra idag :)

Kram

2 kommentarer: