måndag 14 september 2009

Feber, klänningar och skolfoto!

Hej bloggen!

I dag när jag var i skolan ringde dom från dagis och berättade att Kerstin hade feber. Min stackars lilla flicka. Egentligen skulle dom ha ringt hennes pappa, eftersom det är lättare för honom att ha mobilen på jobbet och för att han fortare kan ta sig till dagis. Men jag är bara glad att dom ringde. Självklart ringde jag honom så han kunde hämta henne. Hon fick alvedon, men efter det har hon inte haft någon mer feber och hon har sprungit runt och lekt :) Håller tummarna att hon håller sig frisk nu.

Imorgon är jag ledig ifrån skolan, så då kan jag vara hemma med min lilla plutt och så ska jag passa på att tvätta. Det behövs verkligen, snart har nog ingen av oss rena kläder :P Imorgon är det skolfoto på Gretas skola. Vi är lite oense om vad hon ska ha på sig. Jag vill nämligen att hon ska ha en rosa klänning med svarta prickar som vi nyligen köpt från KappAhl. Medan hon envisas om att få ha en vit sjömansklänning som vi köpt från Lindex för något år sedan. Visst den är jätte fin, men lilla fröken har har haft lila nagelack på den, som inte är lika fint ;) Vi får väl se hur det löser sig imorgon, kanske kan övertala henne på något sätt att välja den rosa klänningen ist.

Här kommer en bild på klänningen jag vill att hon ska ha på sig :)





Söt va? Den hittar ni på KappAhl för 129 kr.


Nu ska jag strax sova, god natt kära du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar