söndag 13 september 2009

Nu har jag lyssnat, läst och skrivit på engelska hela dagen, börjar bli helt slut i huvudet. Min tanke var att jag skulle ha en riktig pluggar dag idag. Men planerna får ändras då jag inte har den tiden. Barnens pappa skulle vara ledig och hjälpa mig att passa dom, men hans jobb ringde och behövde hjälp. Det var personal som var sjuk, så det vara bara för honom att bege sig dit. Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade ju planer på att sitta fastklistrad framför datorn/böckerna hela dagen och bli serverad mat och sånt ;) Haha, nej kanske inte riktigt så illa.

Just nu är det lugnt här hemma. Kerstin sover och Greta är ute och leker. Jag ska snart slå av datorn och påbörja maten. Måste bara lista ut vad vi ska äta. Min tanke var ju att jag skulle slippa laga mat idag :P

Har även beställt lite kläder från H&M idag. Fast jag inte borde. Men det var rea. "TODAY" stod det med stora bokstäver, vem kan låta bli då? Inte jag iaf, tydligen.

Men då! Jag vill ju visa er vad jag beställt, men det går inte få bilderna här under texten. What to do? Någon som vet hur man göra?

Ni får se kläderna i nästa inlägg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar