söndag 13 september 2009

God morgon.

I går var jag hos optikern, det gick bra. Synen var oförändrad, så ingen ny styrka för mig. På biblioteket gick det tyvärr sämre. Inga av böckerna som jag var ute efter fanns där. Men jag fick veta, att dom gick att låna i skolan där jag går. Inte så smart av mig att inte titta där först, men nu har jag lärt mig av mitt misstag och kommer att titta där i första hand, nästa gång jag ska låna böcker. En bok jag blivit rekommenderad att läsa är The Bell Jar av Sylvia Plath. Har ni läst den?

Idag blir det plugga som gäller för min del. Har två prov i veckan och massvis med läxor i engelskan. Det känns lite som att engelskan och svenskan tar över, dom kurerna är så stora. Tyvärr blir ju dom andra kurserna lidande då. vilket märks nu när proven börjar dyka upp.

Jag tog lite bilder igår som jag tänkte dela med mig av här i bloggen, men nu har kamera sladden försvunnit så det går inte :( Men lovar att jag ska försöka leta reda på den när jag får tid och fylla bloggen med härliga bilder ;)


Ha det så bra, kära läsare.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar