måndag 26 oktober 2009

Hej vackra du!

Idag har jag en dålig dag. Känner mig ful, tjock och äcklig. Tänk vad skönt om man kunde göra som björnarna och gå i ide över vintern. Eller en vecka iaf. Mycket av det som får mig att må dåligt är vädret, gillar inte den här årstiden, det är kallt och mörkt. Sen är det skolan. Det är lov, men jag har ändå ångest över att behöva lämna barnen till skola och dagis för att själv hinna med alla skolarbeten. Jag får ångest över att inte klara skolan, framför allt psykologin. Den är på distans och jag ligger jätte långt efter planeringen. Sen har jag gått upp i vikt, hela 5 kg. Det syns verkligen, allt har lagt sig på mage och höfter. Men det blir väl så när man inte har tid att äta lunch i skolan. Min lunch består nu ist av enbart socker. Jag köper med mig en burk cola och en mazarin som jag äter under lektionen.

Nej! Jag behöver verkligen göra något åt det här!


Colan ska jag byta ut till vatten och mazarinen får bli en frukt. Men resten då? Den här veckan ska jag iaf göra mitt bästa med psykologin, sen ska jag försöka prata med läraren och syon. Jag kan godta ett ig, men inte ett sträck. Vädret kan jag inte göra så mycket åt, men jag få försöka mysa till det med lite stearinljus helt enkelt. Jag ska göra mitt bästa för att lösa det här.

Tack, för att orkar "lyssna" på mig. Hoppas du mår bra <3


Kram

1 kommentar:

  1. Du är så fin inte alls ful och äcklig >:-(.

    Ska vi byta ut colan tillsammans måste också sluta med allt skit jag stoppar i mig..
    Puss

    SvaraRadera