lördag 17 oktober 2009

Lördag

Hej ni söta :)

Lördag idag, vad ska ni göra för skoj?
Själv blir det nog bara mys med barnen :)

På tisdag ska jag med Kerstin på 18 månaders kontroll. Hon ska kunna peka ut öga, näsa och mage samt kunna säga minst 10 ord. För bara någon vecka sedan var jag jätte orolig. Kan hon säga 10 ord? Så räknade jag upp alla ord hon kunde. 1, 2, 3... 9! 9? Vad ska bvc säga? :O

Oj, nu har hon blivit en liten papegoja. Hon kan säga massa nya ord och sjunga. Nu behöver jag inte oroa mig längre. Tänk vad tiden går fort och va stor hon har blivit :)

Är det en papegoja eller är det Kerstin?
Svårt att säga! ;)

2 kommentarer:

  1. Mio kan inte säga så många ord han heller.. Så jag längat verkligen inte dit :S Hoppas det går bra! Puss

    SvaraRadera
  2. lilla gumman är så duktig <3

    SvaraRadera