tisdag 6 oktober 2009

Hej!

God dag kära du.

Förlåt för dålig uppdatering. Idag är en bra dag, jag vet inte riktigt varför, för jag har en månads disk framför mig *host* okej, kanske inte en månad, men 2 dagars disk framför mig och imorrn har jag två prov som jag måste plugga till. mina planer för idag blev oxå helt ändrade, men det känns ändå på något sätt som en bra dag. Jag känner mig glad :D

Har ni varit inne på H&M på sista tiden? Det finns så mycket jag vill ha. Tyvärr vill inte plånboken samma som jag vill och vinter kläder till barnen är ju faktiskt ett måste i dessa kalla dagar så mina små älsklingar på H&M får hänga kvar eller bli köpta av någon annan. Men så är livet ibland.

Här kommer iaf lite smakprov på vad jag gärna vill ha i garderoben.


Allt kommer ifrån H&Ms shoponline :)


Idag på 5an är det säsongstart för först Ugly Betty, sedan Desperat Housewife och Christine. Vart är rättvisan i denna värld? Jag har ju prov imorrn, hur ska jag lyckas kolla på tre serier, plugga och natta barnen samtidigt? :P Okej, här snackar vi i-landsproblem, men ändå :(

Nej mina vänner nu ska jag ta hand om disken innan jag ska hämta mina små troll (barnen) :)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar