måndag 19 oktober 2009

Kallt!

Burr! Tror nästan vi har kallare inomhus än utanför. Men jag har en plan! Om jag tar alla barnkläder som är för små + dom jag själv inte kan ha å tänder en förtidig majbrasa på vardagsrums golvet, då bli det nog lite varmare här inne. Eller vad tror du? :)

det blir nog ingen 18 månaders kontroll imorn, då Kerstin fortfarande är sjuk. Nu har vi haft rinnande näsor, skrälliga hostor, svullna halsar och varma pannor om vartannat här i stugan. Alltid någon som är sjuk. Kan det ha med att göra att det är så kallt hemma? Kan man bli sjuk av kyla?

Det är en sak jag inte berättat för dig, min kära läsare. Vi har skaffat husdjur :) En hund och en häst. Ja, det är sant. Greta heter dom ;)
Ena dagen är hon en hund och nästa har hon förvandlat sig till häst. Just nu springer hon runt och gnäggar, så du kan ju gissa vad hon är nu ;)

Nu blir det lite mys här hemma.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar