tisdag 20 oktober 2009

Tant Brun

Hej!

Det blev som sagt ingen kontroll idag. Vi ska dit nästa tisdag ist. Då ska jag även på utvecklingssamtal för Greta.
Även om kontrollen uteblev så var vi tvungna att gå ner till byn för att köpa alvedon och hostmedicin. Så vi passade på att träffa mormor och ta en fika på Tant Brun :) det händer inte allt för ofta nu när man går i skolan, då hinner vi knappt ses.



Mysigt va? Självklart satt vi inte utomhus, men vågade inte ta en massa bilder där inne ;) Tyckte det räckte med att Greta kröp runt på bordet.


Tisdagar har blivit en av mina favorit dagar. Jag har ledigt från skolan och man kan göra sånt som man inte kan göra på helgerna samt att det finns massa bra på tv.
Fast idag har jag hyrt film. Hyrde Monsters vs Aliens.


Har du sett den? Hoppas den är lika rolig som den verkar vara :)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt:)
    Jag tror att jag sätt den men jag mins inte minet är inte så bra nu förtiden :P

    SvaraRadera